Na které výrobky se služba vztahuje?
- Domácí spotřebiče: pracky, lednicky, sušicky, myčky, americké lednice (tzv. side by side)
- Spotřební elektronika: plazmové a LCD televize s úhlopříčkami 94 cm (37“) a vetší
Zákazník
Zákazník si připraví platný, vyplněný a potvrzený záruční list. Záruční list naleznete na viditelném místě, na krabici zakoupeného přístroje, v průhledné plastové fólii.
Infolinka LGE
Operátorka na infolince zaregistruje objednávku opravy a předá ji do servisu. Uvede-li zákazník číslo mobilního telefonu, obdrží SMS zprávu s potvrzením příjmu objednávky a telefonní číslo servisu.
Servis
Servis do 2 pracovních dnů kontaktuje zákazníka a domluví termín návštěvy. Po příjezdu k zákazníkovi se zástupce servisu rozhodne, zda je možné opravu provést na místě, či je nutné výrobek odvézt do servisního centra. Pokud bude výrobek odvezen k opravě, bude po opravě přivezen zpět.
Ikonky označující výrobky LG, na které se služba Servis u Vás doma vztahuje:
- Podmínky služby Servis u vás doma
- zákazník je držitelem platného vyplněného záručního listu LG Electronics CZ, s.r.o., potvrzeného prodejcem, u kterého byl výrobek zakoupen
- výrobek je dovezený výhradně společností LG Electronics CZ, s.r.o.
- výrobek je v záruce a zákazník potřebuje provést záruční opravu
- Tato služba se nevztahuje na
- uživatelská nastavení (nastavení obrazu, menu, ladění TV)
- na aktualizaci firmware
- na zapojení přístroje a vysvětlení funkcí
- na montáž a instalaci přístroje
Pozor!
Veškeré námi nabízené zboží má platný český záruční list (viz. obrázek). Jedná se tedy o zboží určené výhradně pro náš český trh, které je distribuované společností LG Electronics CZ, nikoliv o nelegální černý dovoz, na který se žádná platná záruka nevztahuje! Záruční list naleznete na viditelném místě zakoupeného přístroje v průhledné plastové fólii. Vyžadujte záruční list od prodejce při koupi přístroje. Nezapomeňte, že záruční list je platný, pouze když je správně a úplně vyplněný. Nechejte si jej proto při koupi vyplnit a potvrdit.